Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Placené televize = Smrt oblíbených sportů

Sport spojuje lidi. Chudé a bohaté. Různých národností, vyznání, barev pleti. Izraelci milují fotbal. Íránci taky. Spravedlivě se porvat o vítězství, pak podat ruku na znamení přátelství.

Placené televize ideál boří. Kdo nemá chechtáky, nepatří do sportovní rodiny.

V ČR neměli možnost vidět živě lyžařský triumf Ester Ledecké na veřejně dostupné obrazovce. Závod vysílala placená televize.

Bude-li hrát na podzim Plzeň třeba s Barcelonou, bude vysíláno pouze na placené televizi.

Objeví-li se nový Messi, fanoušci v České republice ho uvidí jednou za 4 roky na mistrovství světa. Pokud ovšem i to nebude vysíláno na placené televizi.

Pomalu, ale jistě

Česká televize vysílá fotbalovou Ligu mistrů od vzniku této soutěže. Počet zápasů začal klesat, teď dávají v rámci hracího kola pouze jeden. Od podzimu 2018 nula. Vše na placené televizi.

Z olympiády v Soči odvysílala Česká televize přes 700 hodin. Letos si vymohla 190 hodin. Zbytek na placené televizi.

Trend je jasný.

Chamtivci, kterým je stud cizí

Každý vidí, kolik peněz se točí v rámci desítek nejoblíbenějších sportů. Všichni zainteresovaní královsky vydělávají. Odvětví se stabilně daří.

Důvodem, proč krátkodobě křečovitě dojit z diváků ještě víc, je sprostá chamtivost.

Špičkový sport nedostupný široké veřejnosti ztrácí svůj smysl. Hvězdy nemohou být vzorem pro mládež, když je mládež nemůže vidět.

Placená televize? Dotace 0,- Kč

Dotace vrcholovým sportovcům, jejichž výkony nemůže běžný divák sledovat? Proč? Aby měli bohatí rozptýlení?

Je třeba si uvědomit, že zpoplatňování sportovních přenosů zasáhlo celý svět.

Jak nás může reprezentovat sportovec, kterého v zahraničí nemůže téměř nikdo vidět?

Když už, tak už!

Chápu, Česká televize má oproti globálním obchodníkům s vysílacími právy muší váhu.

Ať se domluví všechny veřejnoprávní televize a od těch největších šejdířů nekoupí rok vůbec nic.

Buď díru obsadí komerční veřejně dostupné stanice. Nebo se hajzlíci kšeftmanští s pokorou k ČT a spol. vrátí.

Nevysílat veřejně vůbec nic? Hvězdy neviditelné pro 90 % sportovních fandů? Jak by vychcánci chamtiví udrželi kolotoč peněz v chodu?

Jejich strategie je jasná. Pomalu ukrajovat z koláče ve svůj prospěch. A doufat, že budou postupem času všichni platit.

Teď se ještě můžeme bránit.

Ale je zde, jak jsem onehdá psal, taky (v uvozovkách) optimistická varianta. Přijde hospodářská krize, lidi nebudou mít na pitomosti a vše se samo vrátí k normálu.

Také Vás zajímá:
O dopingu a sportech, které by se měly zakázat
Sportovní přenos: Seriózní zpravodajství nebo lidová zábava?

Štítky: ,

Diskuse o článku Placené televize = Smrt oblíbených sportů



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku