Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Dva měsíce ostrého provozu

Blog Zrcadlo má za sebou dva měsíce ostrého provozu. Jaké jsou novinky na blogu? Co jsme se přiučili? Jaká je návštěvnost? Které příspěvky patří mezi nejoblíbenější? Na tyto otázky by měl odpovědět následující článek.

Novinky

Novinkou měsíce je bezesporu mobilní verze blogu. Ukázku najdete níže, můžete si ji vyzkoušet, obsah rámečku je plně klikatelný. Stránky jsou vytvořeny pomocí wirenode.com, tvorba nebyla složitá, graficky žádný poklad, ale aplikace je jednoduchá a plně funkční. Při googlování jsem narazil na jediný český katalog mobilních webů Mobweb.cz, stránek je tam zatím pomálu, ale množství roste. Odkaz na mobilní verzi Zrcadla máte tady.

Obsah nám utěšeně přibývá, proto jsem nově založil na webzdarma.cz stránku, kde najdete stručný přehled všech článků. Dále v průběhu září došlo k drobným změnám v grafice (například vedle přehledu zpravodajství přibylo políčko pro vyhledávání), zapojili jsme se do systému intextové reklamy Billboard.cz a navázali spolupráci s on-line prodejcem letenek+zájezdů Invia.cz (kdybyste chtěli někam odletět, vyhledávací formulář najdete v levém menu).

Statistika

Ačkoli jsme pro vyhledávače pořád takřka neviditelní (Google přidělil směšný pagerank 2), návštěvnost oproti srpnu stoupla o více než 100%. V září navštívilo blog Zrcadlo 2319 lidí, kteří shlédli 4995 stránek. Nejčtenější byly články Náboženství na Internetu, Digitální parlamentní knihovna a Personální marketing , nejoblíbenější rubrikou byla rubrika Retro.

Další zajímavé statistiky (převzato z Google Analytics):

- zdroje provozu: odkazující stránky 73,52%, přímý provoz 13,5%, vyhledávače 12,98%,
- průměrná doba strávená na stránkách: 2 minuty a 49 vteřin,
- nových návštěvníků bylo 61,03%, vracejících se 38,97%,
- počet průměrně zobrazených stránek u nových návštěvníků 1,82,
- k odebírání novinek je přihlášeno 19 čtenářů.

Budoucnost

Jak si mohli všimnout pozornější čtenáři, nové články jsme začali publikovat poměrně pravidelně v pondělí a ve čtvrtek. Tuto frekvenci bychom rádi udrželi. Pokračovat bude miniseriál O lásce, naplánovaný mám článek doplňující na trilogii Personální management, dále visí ve vzduchu článek o svatbě - jak to vidí chlapi. Těšit se můžete i na další příspěvky do rubriky Retro.

Doufám, že konečně začneme existovat pro vyhledávače. Blog je zaregistrovaný do všech možných i nemožných katalogů, rozmanitý obsah utěšeně přibývá, ale Google na nás kašle skoro úplně (do 3 lidí za den), Seznam semtam někoho pošle, ale je to slabota (do 10 návštěvníků denně).

Celkově můžu za autory blogu říct, že jsme se 2 měsíci provozu spokojeni, jsme rádi, že nás lidé čtou a vyjadřují se k článkům. Příští zhodnocení udělám až po půlroce, nechci tady každý měsíc provozovat "Volejte řediteli" :-) Pokud máte nějaké nápady, připomínky nebo cokoli jiného, napište nám komentář pod článek nebo na Mikroblog.

Štítky:

Diskuse o článku Dva měsíce ostrého provozu

Anonymous Anonymní:

Gratulace! Ta návštěvnost je opravdu výtečná! Takhle skvělý rozjezd, to je fakt dobré!
S tím Googlem si nelamte hlavu. My máme pro celé ZaRohem.cz nekompromisní pagerank 3 a to jsme na Netu pět let a sekce "metro" byla druhým největším webem tohoto zaměření u nás....
Budiž nám útěchou, že jeden z nejčtenějších webů u nás - Hulán - má pagerank 5. Přes to už vlak (ani Google) pro normální smrtelníky nejede....
Zajímavý je ten poměr příchozích - máte hodně z odkazujících stránek! U nás je to přesně naopak: 75% vyhledávače, odkazující stránky cca. 15%....
Každopádně na nové články se těším. Kdyby bylo po mém, chtěl bych nový článek každý den :)). Ale to byste asi nezvládali :).
Mimochodem, proč jste zvolili Billboard.cz? My od něj utekli, bo "googlácké" AdSense nám vynášelo víc - asi dvojnásobek. A jestli Billboard buzeruje, jako dřív, tak na žádost o výplatu peněz člověk potřeboval elektronický podpis, což je 200 Kč výdaj každý rok.... Zase je pravda, že prašule posílali i při nižší částce, kdežto Google si trvá na 100 USD, jinak neposílá.
No, držím vám palce, milí zlatí :) Ať se dále rozrůstáte a návštěvnost stoupá!

 
Blogger Holden Caulfield:

Díky za podporu :-) K reklamám: od Googlu využíváme kontextovou reklamu, intextovou zatím (nepletu-li se) nemají. Proto Billboard.cz, sice mají občas výpadky (u intextu to zas tak nevadí), ale jinak pohoda, na proplacení už stačí jen poslat podepsanou smlouvu poštou.

 
Anonymous Anonymní:

jen tak dál :) a k mobweb.cz - další weby přibývají a přibývají :)

 
Anonymous Anonymní:

Díky za odpověď :)
Jsem docela zvědavý, jaké budou vaše zkušenosti s tím intextem. Za sebe mohu říci, že jsem si na tenhle typ reklamy vybudoval takovou slepou skvrnu, že jsem nikdy v životě na takový odkaz neklikl :). Naopak na kontextovou klikám celkem často :)
Určitě pak poreferujte, co je lepší.
S tou smlouvou - no, díkybohu, že Billboard konečně přestal prudit. Žel pro mne je to už pozdě - poté, co se ze mne stal "Google fanatik" už se asi vracet nebudu :)

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku