Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Cappy od The Coca-Cola Company: Džus nečekejte

Kdo jsme?

My u Cappy věříme, že příroda nabízí mnoho možností jak můžeme, udělat něco dobrého pro sebe a svou rodinu. Proto spolupracujeme s experty, kteří se důkladně zabývají výživovou hodnotou, kterou nám ovoce může poskytnout.


Tohle se můžete dočíst (včetně té hrubky) na litrové krabici s Cappy Multivitamin.

Co asi experti radí?

Snižte množství ovocného podílu, doslaďte, přidejte aromata. Zvýšíte tím kalorickou hodnotu a umenšíte náklady na výrobu.

Investujte obří peníze do reklamy. Udělejte hezký obal s maminkou a malým capartem.

Doplňte kecy o přírodě a rodině.

Lidi nečtou, nevšimnou si, že nejde o džus, ale o ovocný nápoj nebo nektar.

100% pomerančový džus a dál? Dál už nic

Nejsem takovým expertem jako ti od Cappy.

Ale když jsem procházel jejich produkty, narazil jsem na pouhopouhý jeden opravdový džus. Šlo o pomeranč.

Ovšem pozor! Nabízejí i pomeranč naředěný.

Značka = prázdná slupka

Je zarážející, s jakou samozřejmostí výrobci džusů (nejen Cappy) matou zákazníka.

Pod stejnou značkou a v téměř zaměnitelných obalech prodávají džusy, nápoje s 50 procentním podílem ovoce, vodu s 25 procenty ovoce.

Jsou i větší sračky

Abych zbytečně nedémonizoval Cappy (vybral jsem si je kvůli výše zmíněným kecům o přírodě, rodině a expertech), musím napsat, že lze koupit i daleko větší hnůj tvářící se jako ovocná šťáva.

Mým favoritem je Caprio. Shit, jehož obalu obvykle dominuje nápis 50% GRATIS. Obsahuje pouhá 4 procenta ovoce, tzn. jednoho panáka na téměř litr vody.

Jistě si dokážete představit, čím se podobné zázraky musí vyhonit, aby alespoň nějak chutnaly a vypadaly.

Kam dál?
7 nejhnusnějších jídel, které jsem kdy ochutnal

Štítky: ,

Diskuse o článku Cappy od The Coca-Cola Company: Džus nečekejte

Anonymous Anonymní:

Já jsem s cocacolou , jakožto i s jinýma nadnárodníma firmama definitivně skončil. Byla to sice dlouhá cesta postupného zrání, ale vyplácí se. Den kdy jsem poprve odmítl v restauraci tu jejich Bonaqua a nechal si přinést obyč vodu (v jideláku měli jen další výrobky od koly a podobných) si pamatuju. Je to projev jisté odvahy, zejmena před obchodním partnerem. Jsem teď hrdý sám na sebe.

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku