Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Internet Explorer 10 - Jak odinstalovat tento zázrak

Doba se řítí mílovými skoky kupředu. Vývojáři internetových prohlížečů nespí. Ačkoli inovace nikdo nechce a nepotřebuje, vymýšlejí stále nové verze. Majitelé velkých webů musí také zůstat in, proto své stránky vylepšují, aby ve starých prohlížečích nepracovaly, což je často jediným efektem jejich snažení.

I já jsem po dlouhém váhání vyslyšel výzvy k aktualizaci a rozhodl se k pořízení IE 10.

Internet Explorer 10 - Instalace

Instaloval jsem na 64 bitovou verzi Windows 7 Home Premium.

Stahování trvalo přibližně stejně dlouho jako sosání 250 mega z internetového úložiště.

Následoval požadavek na restart systému a předlouhé čekání, až proběhne.

Internet Explorer 10 - Historie pryč a rozmazané písmo


Není potřeba zdůrazňovat snahu Microsoftu o udržení bdělosti svých zákazníků. Každý nový produkt se ovládá jinak, aby lidé nezakrněli. Internet Explorer 10 v tomto směru samozřejmě nezklame.

Automaticky mě odhlásil ze všech stránek, kde jsem byl na stálo přihlášen.

Historii jsem buď nenašel, nebo ji bez ptaní smazal.

Při zobrazení běžného zpravodajského webu mě překvapil zvláštní vzhled písma. Bylo takové podivně šedivé. Že by provozovatel neměl pro IE 10 optimalizováno?

Nikoli. Obdobné to bylo všude. Srovnání s jinými prohlížeči mi udělalo jasno. Písmo je rozmazané.

Jal jsem se googlovat tuto problematiku. Microsoft nabízí ke stažení řešení. Bez efektu. Mimo jiné jsem se také dočetl o existenci lidí, kteří rozmazané písmo velebí a nemohou bez něj být.

Jak odinstalovat Internet Explorer 10

Na nic jsem nečekal a pustil se do odinstalování. V běžné nabídce Windows 7 to nešlo. Ani čistící program nedokázal prohlížeč odstranit.

Mazat natvrdo se mi nechtělo.

Vyzkoušel jsem bod obnovení předcházející stažení IE 10. Úspěch.

Mám zpátky Internet Explorer 8. Tam, kde nefunguje, využívám Google Chrome. Už roky vypadá stejně, bez problémů zobrazuje veškerý internetový obsah. Mozilla Firefox pořád otravuje s instalací doplňků a aktualizací.

Kam dál?
Zpověď lamy aneb Antiajťák v akci

Štítky: ,

Diskuse o článku Internet Explorer 10 - Jak odinstalovat tento zázrak

Blogger hwjezdarka:

Mě teda Mozilla instalací doplňků neotravuje a jsem s ní spokojená víc než s Chromem. IE nikdy! Fuj, je to hnus, i 8 :o) Co mě ale otravuje je nutnost opisování těžko čitelných čísel a slov, když tu chci napsat koment.

 
Blogger Holden Caulfield:

Opisování písmen a číslic nemá rád nikdo. Dlouho jsme to nevyžadovali. Ale množství spamu bylo opravdu obří. Tohle opatření ho téměř vynulovalo.

 
Anonymous Anonymní:

IE se dá vypnout=vůbec na pozadí nepoběží. Jenže IE je tak provázaný s Windows, že bych to nedoporučoval, jak jeho odinstalování. Osobně IE nepoužívám roky, místo toho střídavě používám Opera+Firefox, Opera+Chromium. Jinak ve Firefoxu se dá snad vše nastavit, včetně vypnutí žádosti o aktualizaci doplnků či dokonce jejich aktualizace na pozadí. Což se o Googlu Chromu říct nedá...

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku