Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Koho volit? Vietnamec vs. KDU-ČSL

Onehdá jsem navštívil bývalé spolužáky v Praze. Když jsem zmínil, že asi nepůjdu volit, dívali se na mě jako na Pána pekel. Tudíž musím.

Ačkoli je naprosto zřejmé, že naši zástupci ovlivňují naprosté nic.

Jako zodpovědný občan jsem poctivě vyplnil volební kalkulačku. Většina otázek mi byla naprosto lhostejná, což jsem poctivě zaznačil. Na základě 2 šlo těžko získat vhodný tip.

EU je mi šumák. Kdo bude zvolen, nemůže změnit její chod. Relativně rozumné partaje jako Piráti a ODS jsou v pohledu na Brusel vnitřně rozpolceny.

Dilema, koho hodit, lze tudíž vyřešit pouze jinými než klasickými politickými úvahami.

Jako mazaná volba se jeví Tran Van Sang. Sympatická tvář by nezapadla. Kandiduje za PRO Zdraví a Sport, což je seriózně působící partička.

Vietnamská komunita si zaslouží mít svého zástupce v Evropském parlamentu.

Ovšem nakonec asi zvítězí KDU-ČSL.

Proč?

Vliv našich europoslanců v rámci obřího parlamentu je a zůstane marginální.

Jejich funkce jim otevírá mnohé dveře, kam se lokální politici nedostanou. Toho lze využít při řešení konkrétních kauz.

Europoslanci za KDU-ČSL jsou aktivní. Ať už si o jejich konání myslíme cokoli, objektivně se snaží pomáhat. Využívají váhu svého mandátu.

Dostali možnost být ve hře, jsou ve hře.

Názorově jsou lidovci v mnoha oblastech mimo mé preference. Ale za svůj přístup si hlas zaslouží.

Spolužáci v Praze snad budou spokojeni.

Štítky: , ,

Diskuse o článku Koho volit? Vietnamec vs. KDU-ČSL

Anonymous Anonymní:

Díky Vašku :) Dan

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku