Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Co mě točí? Vypnuté zvonění mobilu a (ne)přítomnost na Skypu

Každý člověk má nějaké drobnůstky, které ho vytáčejí. Já si v tom příliš nelibuju, ale imunní také nejsem. K naprosté nepříčetnosti mě přivádějí lidé (ne)přítomní na Skypu a výtečníci vypínající při nejrozličnějších příležitostech zvuk svého mobilního telefonu.

Proč?

Jsem na Skypu pořád, kdykoli se ozvěte

Tato slova jsem již nejednou zaslechl. Průvodním znakem debaty bylo pravděpodobně také udivené kroucení hlavou, když jsem řekl, že já Skype zapínám jen v případě potřeby.

Za nějaký čas vidím zelený status. Zkouším tedy navázat kontakt.

Něco napíšu.

15 minut nic. Půl hodiny nic. Zelená stále svítí. Ztrácím trpělivost. Loučím se.

Pokud jste si nehráli s nastavením a vše funguje, jak má, pak se status v případě nečinnosti automaticky změní.

Slušný člověk dá najevo, nechce-li být rušen. Znám dokonce lidi, kteří upozorňují preventivně, že nemusí být ihned zastiženi. Hulváti si s tím nedělají hlavu.

Hlavně mít furt zapnutý mobil!

To je heslo mnoha našich spoluobčanů. Co kdyby se něco stalo?

K jejich velkému zděšení nelze na mnoha místech a při spoustě příležitostí telefon zvednout.

Tak ztiší vyzvánění.

Volající nic netuší. Byl-li by mobil vypnutý, dostal by okamžitě zprávu, příjemce hovoru by následně obdržel informaci formou sms. Bohužel to zvoní. Dlouho.

Volaný, jež je hovadem, uslyší vibrace. Nenápadně se podívá, kdo si ho žádá. Telefon netípne, ale zastrčí zpět do kapsy.

Volající to pokládá. Neví, zda má cenu vytáčet číslo znovu. Tak to zkouší...

Stal se obětí nevychovance, který neumí dát zdvořile najevo, když nechce být rušen.

Mrtvá hlasová schránka

Před lety jsem miloval obdobně jako výše zmiňované nešvary hlasovou schránku. Jejím využitím se nikdy nic nevyřešilo a stálo to jako minuta povídání.

Tento výdobytek se stal naštěstí pro velkou většinu lidí reliktem minulosti. Snad dopadne stejně i vypnuté zvonění a (ne)přítomnost na Skypu.

Kam dál?
Budoucnost notebooků a budoucnost člověka

Štítky: ,

Diskuse o článku Co mě točí? Vypnuté zvonění mobilu a (ne)přítomnost na Skypu



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku