Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Všechno je, jak má být

V 17 jsem věděl všechno nejlíp.

V 25 jsem už měl nějaké zkušenosti.

Ve 33 jsem věděl, co jsem udělal špatně a jak bych se byl býval měl rozhodovat.

Teď v 39 letech je mi jasné, že to byly všechno jen žabomyší války. Hlavní je, aby si člověk udělal pořádek sám v sobě. Aby se uměl radovat z maličkostí. Aby byl smířený.

Výhodu má, kdo je odjakživa vyhraněný.

Ví.

Já vždycky zvažoval nejrůznější cesty.

Bydlet v nájmu nebo ve vlastním?

Nájem je, je-li sjednán dobře, bezstarostný. Člověk šetří obrovskou spoustu kapacit a neváže se. Nájem je zároveň vrcholně strategicky nevýhodný. Dožijete-li se, nemáte na stáří majetek a jste zatěžováni vysokými stálými platbami.

Bydlení ve vlastním vás uvrhne na desítky let do dluhů. Staráte se, jednou vše možná bude vaše. A v důchodu možná budete vysmátí.

Takhle je to se vším.

Můžete vzít jakékoli své minulé rozhodnutí a zjistíte, že jste mohli vydělat nebo také prodělat.

Pokud připočítáte vliv náhody, absolutně nelze odhadnout, co bylo či nebylo správně.

Logicky je tudíž nejlepší říci si:

Všechno je, jak má být.

Kam dál?
Vláda - Maminky od malých dětí, hurá do práce!
Co je v životě nejdůležitější

Štítky:

Diskuse o článku Všechno je, jak má být



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku