Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Vodafone mi vnutil skvělý tarif: 6,05 Kč/minuta

Před více než 2 lety mi u Vodafonu nabídli nový tarif. Uzavření smlouvy proběhlo na dálku. Nepátral jsem po tom, co se stane, až smlouva vyprší. A to byla chyba.

Dva roky uběhly jako voda. Vodafone mě na blížící se konec sjednané doby nijak neupozornil.

Nic zlého jsem netušil, měl jsem za to, že budu dál pokračovat v rámci standardních podmínek, které poskytují čeští operátoři.

Čirou náhodou jsem si nechal poslat informační sms o aktuální útratě.

Šok.

Vodafone mi zdražil tarif více než trojnásobně.

Cena volání vylezla přes 6 korun za minutu hovoru:


Vytočil jsem infolinku Vodafonu. Byl jsem ubezpečen, že nejsem ničím vázán a můžu od nich odejít. Zároveň mi byly nabídnuty výhodnější podmínky, které se ale ani náhodou neblížily k mému původnímu tarifu.

Rozhodl jsem se tedy s Vodafonem rozloučit.

Zavolal jsem si o kód nezbytný k přechodu k jinému operátorovi. Když mi přišel, vyvalil jsem oči. Byl aktivní až za téměř 2 měsíce.

Znovu jsem tudíž splknul s infolinkou. Prý podobné praktiky používají všichni. Otázal jsem se slečny, zda považuje za správné krást, když kradou všichni. Řekla, že pravidla neurčuje a pokusí se mi pomoct. Z hovoru bylo cítit, jak je jí trapně, jak se stydí za své šéfy.

Přišel mi nový kód platný za 3 týdny.

Poučení?

1) Je nezbytné být pořád ostražitý. Kdybych platil telefon inkasem a nezajímal se, Vodafone by bez uzardění kasíroval přes 6 korun za minutu hovoru.

2) S obyčejnými lidmi, kteří nemohou nic ovlivnit (operátorka na infolince, prodavači, úředníci...), je čím dál lepší domluva, jsou ochotní a vstřícní. Zatímco šéfové, kteří rozhodují, jsou čím dál větší hovada.

Také Vás zajímá:
EET - Známé ksichty zabijí elektronickou evidenci tržeb
Český podnikatel: Průšvih? Já nic, já muzikant

Štítky: ,

Diskuse o článku Vodafone mi vnutil skvělý tarif: 6,05 Kč/minuta



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku