Vodafone mi vnutil skvělý tarif: 6,05 Kč/minuta
Dva roky uběhly jako voda. Vodafone mě na blížící se konec sjednané doby nijak neupozornil. Nic zlého jsem netušil, měl jsem za to, že budu dál pokračovat v rámci standardních podmínek, které poskytují čeští operátoři. Čirou náhodou jsem si nechal poslat informační sms o aktuální útratě. Šok. Vodafone mi zdražil tarif více než trojnásobně. Cena volání vylezla přes 6 korun za minutu hovoru: Vytočil jsem infolinku Vodafonu. Byl jsem ubezpečen, že nejsem ničím vázán a můžu od nich odejít. Zároveň mi byly nabídnuty výhodnější podmínky, které se ale ani náhodou neblížily k mému původnímu tarifu. Rozhodl jsem se tedy s Vodafonem rozloučit. Zavolal jsem si o kód nezbytný k přechodu k jinému operátorovi. Když mi přišel, vyvalil jsem oči. Byl aktivní až za téměř 2 měsíce. Znovu jsem tudíž splknul s infolinkou. Prý podobné praktiky používají všichni. Otázal jsem se slečny, zda považuje za správné krást, když kradou všichni. Řekla, že pravidla neurčuje a pokusí se mi pomoct. Z hovoru bylo cítit, jak je jí trapně, jak se stydí za své šéfy. Přišel mi nový kód platný za 3 týdny. Poučení? 1) Je nezbytné být pořád ostražitý. Kdybych platil telefon inkasem a nezajímal se, Vodafone by bez uzardění kasíroval přes 6 korun za minutu hovoru. 2) S obyčejnými lidmi, kteří nemohou nic ovlivnit (operátorka na infolince, prodavači, úředníci...), je čím dál lepší domluva, jsou ochotní a vstřícní. Zatímco šéfové, kteří rozhodují, jsou čím dál větší hovada. Také Vás zajímá: EET - Známé ksichty zabijí elektronickou evidenci tržeb Český podnikatel: Průšvih? Já nic, já muzikant Štítky: Ekonomika a management, Naše příhody |
Poslat komentář
<<< Zpět na titulní stránku