Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

10 x já za 10 let

Nechali jsme se s manželkou inspirovat Jackem Canfieldem a nezávisle na sobě jsme sestavili, jak na tom chce každý z nás být za 10 let.

Psali jsme (povětšinou) v přítomném čase. Snažili jsme se být aspoň trochu konkrétní.

Dnes tady mám svoji desítku. Držel jsem se při zemi a byl jsem (doufám) zdravě optimistický.


10 x já za 10 let

Jsem zdravý. Všichni v mém okolí jsou zdraví a spokojení.

Mám manželku a 2 děti. Kluka a holčičku. Občas každý z nich zazlobí. Jsou skvělí. Máme se všichni moc rádi.

Bydlím na malé vesnici. Skoro na samotě. Máme to zařízeno hezky, jednoduše. Ve městě je k dispozici byt, kde v zimě 3x-4x za týden přespíme, v létě 1x-2x.

Na úřadě dávají home office. Chodím tam vždycky v úterý a ve čtvrtek. Navíc došlo na zkrácený pracovní týden a byla prodloužena dovolená na úroveň školních prázdnin.

Práci zvládám rychle. Jsem taková samostatná jednotka. Po těch letech vědí, že se na mě můžou spolehnout a nechávají mě být.

Pořád čekám, až vyhrajeme v loterii.

S penězi vycházím dobře. Zároveň stíhám trávit čas s blízkými tak, jak nám to všem vyhovuje.

Začal jsem cestovat. Někam se podíváme všichni, na jiné atrakce jede jen někdo.

Zbývá mi hodně času na koníčky: hudbu, filmy a hlavně na literaturu, kterou jsem dlouho zanedbával.

Děti už jsou celkem samostatné, zabaví se. S manželkou jsem často v našem doupěti, kde společně relaxujeme.

Manželčina desítka:
Píše se rok 2029

Štítky:

Diskuse o článku 10 x já za 10 let



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku