Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Píše se rok 2029

Nechali jsme se s manželem inspirovat Jackem Canfieldem a nezávisle na sobě jsme sestavili, jak na tom chce každý z nás být za 10 let.

Dnes desítka z ženského pohledu.


Píše se rok 2029

Raduji se ze svých zdravých krásných a šťastných dětí. Staršího syna, kterému je 13 let a mladší dcery, která má nejméně 6 let.

Žiju s partnerem, kterého miluji a který miluje mě. Je to člověk, jehož si vážím pro jeho kvality. Venku ve světě jsme každý sám za sebe a rádi se k sobě vracíme, můžeme spolu sdílet své zážitky a snažit se chápat své světy, což nás navzájem obohacuje.

Mám soukromou praxi s podílem online podnikání: tak, aby mi to přinášelo příjem zabezpečující příjemný zajištěný život s možností cestování, dělání radosti sobě i lidem ve svém okolí. Jsem finančně nezávislá na partnerovi.

Vypadám skvěle. Mám optimální váhu, hezké ženské oblečení a doplňky. Zdravě se stravuji, denně cvičím.

Jdu s dobou, orientuju se ve světě (i technických věcech). Čtu, poslouchám, ale i vytvářím. Píšu s láskou knihy o své praxi a pomáhám lidem nacházet a vidět naději; tvořit autorsky svůj život.

Nadšeně vedu dialogy s klienty. Šiju terapii na míru, jsem autentická a lidé si na mě předávají doporučení, protože jim rozhovory se mnou opravdu pomáhají žít šťastnější a plnější život. Jsem vyhledávanou terapeutkou.

Cestuji. Objevuji krásná místa, Řím, Paříž, Barcelonu, ale také krásy přírody.

Mám pohodlné spolehlivé auto a dům, kde se mi dobře bydlí. Je zařízený pečlivě, s ohledem na principy Feng – shui. Okolo domu mám bylinkovou zahrádku a příjemný kout pro letní večerní posezení a koukání na hvězdy. Tohle bydlení stejně jako procházky po malebném okolí mě nabíjí novou energií, kterou pak mohu dávat dál.

Bydlíme v srdci přírody. Každý den vidím z okna krásný les. Nedaleko je potok, který ráda poslouchám. Děkuji bohu, vesmíru a lásce za vše, čím mě obdarovává. Cítím se být platnou součástí univerza a vnitřně vím, že žiju svůj život – tak, jak ho žít mám.

Stále se na své cestě učím. Oceňuji setkání s úžasnými lidskými bytostmi, které na ní potkávám. Mám přátele, kterým důvěřuji a kteří mi rozumí. Jsem k dispozici pro pomoc jim i své rodině. Daří se mi hledat řešení, která naplňují jejich potřeby a jsou užitečná v jejich cestě. Cítím harmonii a vyváženost ve vztazích, které spolu s druhými vytváříme.

Manželova desítka:
10 x já za 10 let

Štítky:

Diskuse o článku Píše se rok 2029



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku