Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Forever - Odpočinkový krimiseriál

Když má člověk 2 malé děti, ne každý večer má náladu na hlubokomyslná umělecká díla. 

V poslední době jsme si oblíbili odpočinkový krimiseriál Forever. Natáčel se v letech 2014 - 2015. 

Když jsem na něj narazil, nejdřív jsem nebyl dvakrát unešený. 

Hlavní hrdina je totiž nesmrtelný, což zrovna originalitou neoplývá. Navíc tento byl tento motiv skvěle zpracován v legendárním Highlanderovi s Christopherem Lambertem a Seanem Connerym, kde atmosféru umocňovala hudba od skupiny Queen. 

Nicméně jsme dali seriálu Forever šanci. 

Byl by dobrý i kdyby hlavní postava nebyla superhrdinou. 

Zápletky jsou celkem slušné, což nebývá, je-li něco postaveno na 1 výrazném člověku, tak časté. Viz seriál Lucifer.

I vedlejší role jsou dobře obsazeny a napsány. 

Až na jiskření mezi hlavním hrdinou a nejvýraznější policistkou scházejí klišé. Kolega policistky je inteligentní a drsný. Pravá ruka hrdiny není směšný blb. Šéfová neřve a má rozum. 

Co bych vytknul, jsou flashbacky do desítky a stovky let vzdálené minulosti. Klidně mohly být vynechány. Působí rušivě a lacině. 

Na druhou stranu podivný motiv se synem starším než otec celkem funguje. 

Jiní nesmrtelní jsou zmiňováni pouze okrajově a je to dobře. 

Bohužel už se blížíme ke konci, zbývá nám pár epizod z natočených 22. Další série se neplánují. 

Jste-li odpůrci titulků, pod názvem Nesmrteľný je možno sehnat se slovenským dabingem.

Štítky:

Diskuse o článku Forever - Odpočinkový krimiseriál

Anonymous Anonymní:

To přesně znám, 2 malé děti, večer člověk už padá únavou a film někdy zvládneme, někdy na etapy, ale seriály vítězí, však jsme jich už viděli pěknou řádku.. Tento mě konkrétně příliš nezaujal, i když jsem otevřená (skoro) všem žánrům. U mě je to těžké, často večer brouzdám na internetu a doháním, co jsem přes den nestihla, teď jsem hledala třeba pánskou peněženku pro manžela a ze seriálu jsem neměla nic.

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku