Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Jarní prázdniny

 Čerstvý článek bude ve čtvrtek 4. března.

Štítky:

Diskuse o článku Jarní prázdniny

Blogger Marta:

Už se těším na vánoční prázdniny. To se zase sjede celá rodina, budeme sekat dříví. Manžílek zajede do nákupáku koupit nové dřevníky a budeme všichni spokojeně jíst kapří polévku. Ty chvíle, kdy jsme všichni pohromadě, jsou prostě geniální. Je na čase si zavzpomínat na to, proč jsme tady a jak dobře se všichni máme.

 
Anonymous Anonymní:

Ahoj, díky za optání,
měl jsem se skvěle, dokončujeme dům a konečně máme postele. Za sebe mohu doporučit tyhle matrace, tady jsem je koupil, tedy aspoň myslím. Samozřejmě eko matroš, to dnes frčí a my to doma taky dost řešíme, tedy hlavně žena. Nemohl jsem nic namítat, jak jinak. :D
Po týdnu spokojenost...

 
Blogger zoink:

Každé prázdniny jsou fajn, já jsem ráda, že si dětí i užiji a nejsou pořád ve škole nebo já v práci, ale trávíme čas společně. Letos v létě jsme se konečně pustili do renovace dřevěné terasy a léto bylo o to lepší, že jsme ho trávili prakticky celé venku. To je pohodlí, na které se velmi lehce zvyká.

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku