Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

3 české blogy, které stojí za to číst

Tento článek volně navazuje na Čtení na pozdní léto: Čtyři blogy z Brna z loňského roku. Dnešních dnů se v nezměněné podobě dožily jen stránky Gralinky a Espoo. Černý Klobouk se transformoval na Bdění u zemřelého a udržel stejné zaměření i kvalitu. Můj někdejší oblíbenec Ok2-36288 sice po přestěhování jinam nepřestal psát, ovšem začal se zabývat výlučně velebením Boha, tak jsem jej přestal odebírat.

Četnost publikování u výše zmíněných blogů časem trošku prořídla, zapátral jsem tedy, co dalšího se dá číst. Tady máte výsledky mého průzkumu.

Wuwejův zápisník

WuWej má blog, který se zaměřením hodně blíží našim stránkám Zrcadlo.blogspot.com. Také je to od Bacha po Vlacha, mediálně zdatnější spoluobčané by zřejmě řekli, že se jedná o velkou variabilitu obsahu.

Od roku 2005 se zde naskládalo pěkných pár stovek článků, nejrozsáhlejšími tématy jsou literatura, společenské vědy a také původní grafická tvorba autora.

WuWej neexhibuje, nemá nejmodernější design stránek, nepodbízí se. Dělá kvalitní blog, který se vyplatí pravidelně sledovat.

Mordemy

Tento blog se velmi dobře rozjel, ale v červnu zatím ani ťuk. Snad to autor neodpíská. Zabývá se především tématy kolem psychologie a managementu. Texty jako Psaní pro psaní nebo Jak nebýt spokojený by mi na českém Internetu hodně chyběly. Pokud máte stejný názor, přidejte na Mordemy.info nějaký hezký komentář, ať povzbudíme pisatele k dalším výkonům.

Líná huba na blogu

Líná huba je o prázdninách v zahraničí, proto trošku vyměkla. Ovšem pořád si troufám říci, že jde o českého Bukowského v sukních. Jazyk ostrý jako břitva a trefné popisy toho, jak všechno stojí za hovno, to je Líná huba na blogu.

Dnešní dvacátníci mají spíše touhu koupit si novou "mikču" či něco obdobně skvělého, než nutkání k zanechání generační výpovědi o svých pocitech, eskapádách, nezdarech, frustracích. Otázkou je, zda se pod nánosem konzumu v jejich životech něco podobného nachází. Líná huba mi dodává optimismus: Zobáci jsou stejní, jako jsme bývali my :)

A jeden blog navíc

Do mých aktuálních objevů nepatří Blog.Zarohem.cz. Čtu ho již pěknou řádku let (má u nás stálý odkaz v levém menu). Stojí za návštěvu, pokud hledáte zajímavé recepty, štiplavé komentáře k současnému politickému dění nebo třeba novinky z Internetu.

Štítky: ,

Diskuse o článku 3 české blogy, které stojí za to číst

Anonymous Karel K.:

Děkujeme za odkázek :)
Už jsem si říkal, že jsme se do "top 3 nedostali," ale nakonec jsi mi udělal radost :)

 
Anonymous Wu:

Děkuji za slova uznání, potěšila mě a vážím si jich.
Zhruba před rokem jsem psal podobný článek, většina odkazů je ještě platných, možná tam bude nějaký užitečný tip: Blogy, které čtu pravidelně.

 
Blogger Holden Caulfield:

Wu:

Díky za tipy a hlavně díky za Tvůj blog. Dovolil jsem si upravit odkaz na klikatelný, byl docela dlouhý, na malé monitory by se nemusel vejít.

 
Blogger Psychoanalýza:

Momentálně mám writer's blok, ale do konce měsíce snad něco vyplodím. Díky za "nakopnutí".

 
Anonymous Anonymní:

Díky moc za tipy, občas je potřeba, aby někdo vyzdvihnul perly, z toho močálu blogísků a Copy+Paste stránek.

 
Anonymous Caffe Calpurnia:

Díky za typy na zajímavé stránky :-)

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku