Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Jak dlouho vydržíte v jedněch hadrech?

Máme tu dobu výletů do přírody, letních táborů a hudebních festivalů. Proto přichází čas položit si otázku z nadpisu.

A možná také zavzpomínat.

V první polovině devadesátých let jsme v rámci jednoho tábora založili hnutí Humus. Celou dobu jsme se krom zubů nemyli.

Po 10 dnech jsme dospěli do fáze:

Ty jsi krásně opálený!

Néé, to su tak špinavý.

V plné nahotě se vše ukazovalo při ošetřování zranění. Desinfekce nekompromisně odhalila bílou kůži.

Ponožky nebylo třeba řešit, běhali jsme v sandálech nebo naboso. Kraťasy jsem měl dvoje, trička 3, trenýrky určitě taky. Plus výbava pro nepřízeň počasí.

V pozdějších letech jsem zažil i vyšší levely.

Vždycky jsem hluboce obdivoval mistry, kteří byli schopni chrápat v botech. Nevzpomínám si, že bych během svých dobrodružství takhle zamachroval.

Člověk není skála.

Při přípravách na dva dny mimo domov včetně přespání, jsem nadhodil manželce, co kdybychom včetně malého byli v jedněch hadrech.

Jedeme autem. Neklaplo to.

Nicméně, měl-li bych vše vláčet na zádech, dokážu si představit být v jedněch hadrech 3 dny. Při nejrůznější úrovni svlékání pro účely noclehu.

Jak jste na tom Vy?

Anketu nepořádám. Jestli chcete, napište komentář.

Štítky: ,

Diskuse o článku Jak dlouho vydržíte v jedněch hadrech?

Anonymous Anonymní:

Vy jste byl už zamlada změkčilý.
Mně v mládí stačilo na 14 denní čundr vybavení, co se vešlo do jedné plyntašky.
Milan

 
Blogger Karel Kilian:

Tak to já určitě ne :) Musím mít čisté prádlo v létě každý den, v zimě co dva dny. Jinak to psychicky nedávám :-D A sprchovat se musím ráno a večer. V létě někdy i během dne.

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku