Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Dítě = To nejlepší, co mě mohlo potkat

Nemám žádný zvláštní talent, schází mi píle a trpělivost.

Holt lidstvo nikam neposunu.

Kolik z nás ano?

Dělám práci tak, aby se mnou byli spokojeni.

Smysl života jsem v kariéře zatím nenalezl a asi už ani nenajdu.

Peníze jsou fajn. Aby jich člověk vydělal hodně, musí investovat hodně času. Ten mu pak schází, když chce sklízet ovoce své námahy.

Kdo zbohatl, většinou nenašel sílu v rozumnou dobu přepnout do klidového režimu a žije v kolotoči zbytečného hromadění.

Můj tatínek by se rád zeptal Andreje Babiše:

Proč to děláš? Myslíš, že si peníze vezmeš do hrobu?

Podobně se lze tázat dalších nejmajetnějších, kteří myslí jen a pouze na sebe.

Dítě mi prosvětlilo existenci.

Malému budou za dva měsíce 3 roky.

Jak ho popsat?

Pan Spock by řekl: Fascinující.

Vztah k vlastnímu dítěti je nesrovnatelný s jakýmikoli jinými vztahy.

V podstatě mi zůstala jediná starost: Aby se měl dobře.

Radost, kterou dělá člověku dítě, je nesrovnatelná s jakoukoli jinou radostí.

Dítě, je tím nejlepším, co mě mohlo v životě potkat.

Zajímá Vás:
Odebrané děti v Norsku - Michaláková je asi pěkná blbka
Když máte rádi pravidelnost, je s dítětem pohoda

Štítky: ,

Diskuse o článku Dítě = To nejlepší, co mě mohlo potkat

Anonymous Anonymní:

Souhlasím.
Naprosto a úplně.
Mám děti tři. Stále za ně Bohu děkuji.
Mám už i dvě vnoučata. Je to úžasné.
Opravdu úžasné štěstí. Všechno ostatní jde stranou.
Milan

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku