Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Dítě bez mobilu a reklam

Když startovala TV Nova, bylo mi 14 let. Manželce 8. Jsme v dětství nezasaženi komercí. Reklamy bylo v našich školkových letech po skrovnu.

Dnešek je jinde.

I 4leté děti jsou relevantní cílovou skupinou.

Jsou na ně zaměřeny kampaně. Rozhodují o výrazné části útrat. Vyprodávají sály v multiplexech.

Do toho chytré telefony. Možná právě ten přídomek evokuje, že když se s ním ratolest naučí, jde o génia.

Se zapnutým YouTube to zvládne klidně 2leťák, který následně velí tomu, co sleduje.

Jako vždy platí: Příklady táhnou.

Pokud táta a máma pořád čučí do displeje, je jasné, co drobotinu nejvíc zajímá. Když pak dají dítěti mobil do ruky, těžko se mohou divit, když se na přístroj upne.

Přiznejme si, bez pouštění pohádek to nejde. Pohádka nejjistěji zařídí, že si může dát rodič třeba sprchu. Riziko rutiky je při sledování minimální.

Důležité je mít kontrolu nad obsahem.

Mobil ani tablet mladého nezajímají. Televize je moc velká, v jeho přítomnosti ji téměř nepouštíme (ostatně skoro ani jindy). Zbývá tudíž notebook.

Většinu věcí mu stáhneme. U krátkých seriálů udělám playlist.

Na YouTube věnujeme pozornost i tomu, co bude následovat.

V prohlížeči máme blokátor reklamy. Reklama je u nás tudíž Popelkou. Na návštěvách jsou pak i TV upoutávky brány velmi nelibě.

Jsem zvědavý, jak s námi zacloumá budoucnost.

Až si budou děcka porovnávat, čí rodiče odpracovali víc hodin na který telefon...

Štítky: ,

Diskuse o článku Dítě bez mobilu a reklam



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku