Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Zrušili Ligu mistrů. Zlikvidovali vše, co jsem měl rád

Dle klišé přichází chlap o své záliby, když si vezme semetriku, která mu je zakáže.

To není můj případ. Mám hodnou ženu.

Přesto, když zavzpomínám na to, co mě bavilo v době studií, musím trpce zaplakat. Zbylo jedno velké prázdné smutné NIC.

Tento zkurvený systém mě připravil o:

Knížky

Četba byla mou zálibou číslo jedna. Bohužel (stejně jako většina VŠ vzdělaných) čučím výraznou část pracovní doby do monitoru nebo papírů. A čtu.

Poslední, co chci po příchodu domů, je zase číst.

Kino

Do kina jsem chodíval klidně i několikrát v měsíci. Často se sešla větší parta, pořídili jsme občerstvení a užili si pohodový večer.

PseudoDyznylend, který se snaží nabídnout předražená multikina? Řev místo zvuku? Desítky minut otravných reklam? Diváci, kterým v ruce svítí mobil?

Pohoda pryč. Nic pro mě. Jdu párkrát do roka.

Párty v parku

Poseděli jsme na dece nebo lavičce, probrali život, vínko popili, někdy i poezii nahlas početli. Pak jsme někdy vylézali dírou v plotě, protože už vyšly hvězdy.

Dnes?

Zákaz pití alkoholu. Všudypřítomné kamery, které v HD rozlišení snímají každého návštěvníka.

Pokud bych se chtěl účastnit reality show, nelezu do parku, ale přihlásím se do Prostřena. Tam je pohoštění zdarma a možná bych i vyhrál :)

Hospoda

Na přelomu tisíciletí jsem dával za malou dvanáctku 9,90. Ucucl jsem jich 9, přispěl na kulečník a měl útratu 100,- (včetně mohutného tuzéru).

Teď jsme (minimálně) na 2,5 násobku.

Vynásobíme-li tehdejší (rok 2000) průměrnou mzdu číslem 2,5, dostaneme se přes 33 000,- korun. Tak dobře na tom opravdu nejsme.

K tomu připočtěte zákaz kouření, kvůli kterému větší půlka lidí místo pokecu pořád někde poletuje. Přidejme velkou nechuť lidí ke komunikaci tváří v tvář.

A hospoda, jak jsme ji znali, je minulostí.

Liga mistrů

Posledním hřebíčkem do rakve bylo zrušení Ligy mistrů.

Od podzimu 2018 už nebude na veřejně dostupné televizní stanici.

U Ligy mistrů naštěstí dýmá jiskřička naděje. Ekonomika šlape, lidi vyhazují peníze za kraviny (např. za placené televizní kanály) a sponzoři mají tak obrovské zisky, že je jim šumák, kolik potenciálních zákazníků vidí reklamu.

Až bude hůř, Liga mistrů se vrátí. Snad.

Kam dál?
Chystají se prapodivné změny herního modelu 1. fotbalové ligy. V roce 2011 jsem napsal:
1. česká fotbalová liga - Play-off a posunutí sezóny

Štítky: , , ,

Diskuse o článku Zrušili Ligu mistrů. Zlikvidovali vše, co jsem měl rád



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku