Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Retro: Google a Seznam v roce 1998

Když jsem se v roce 1996 poprvé přimotal k Internetu, moc tam toho v češtině nebylo. Surfování bylo extrémně pomalé (občas i v řádech desítek b/s), čekání na načtení stránek zpříjemňovaly podivné zvuky modemu a fronta natěšenců za mými zády.

Než se objevil Google, bylo vyhledávání úkolem hodným nadčlověka. Seznam fungoval výlučně jako katalog, jediným webem, kde jsem při nalézání konkrétního obsahu občas uspěl, byla Altavista.com.

Tehdy jsem nejvíc času na síti trávil mailováním. Další praktické využití Internetu bylo pro běžného člověka, který "hutorí len po našom", možné až od roku 1998, kdy se na scéně objevil velkej mistr G. Divoká doba nepřející dodržování autorských práv nám dala poprvé a naposled ochutnat z číše opravdové svobody.

Co se mi při prohlížení náhledů Seznamu a Googlu z roku 1998 vybaví? Když zatlačím nostalgickou slzu, překvapí mě, jak málo se změnil vzhled obou vyhledávačů. Je to jasnou odpovědí všem, kdo přeceňují důležitost formy a podceňují obsah.

Google v roce 1998
Google - Náhled z roku 1998

Seznam v roce 1998
Seznam - Náhled z roku 1998

Zdroj náhledů: Archive.org

Štítky: ,

Diskuse o článku Retro: Google a Seznam v roce 1998



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku