Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Reklamace u Mironetu: Výhružky a finanční ztráta

Titulek již není aktuální, k hrozící finančí ztrátě nedošlo. Více se dozvíte v závěru tohoto textu.

Minulý týden to v předchozím článku o reklamaci notebooku u Mironetu vypadalo, že už Vás budu moci s tímto tématem konečně přestat otravovat.

Bohužel. Přestože před 8 dny uváděl Mironet v shopu dostupnost po objednání do 7 dnů. Přestože nám manažer reklamací pan Stránský slíbil okamžité vyzvednutí notebooku na pobočce, jakmile tam bude.

Nestalo se nic. Kromě výhružek právníky, budeme-li šířit své zkušenosti.

Dospěli jsme k názoru, že nám Mironet notebooka nevydá, ať budeme dělat cokoli a vzdali jsme to. Přistoupili jsme na vyplacení peněz. Trvá to týden (!), proto jsem podnikl poslední naivní pokus domoci se slušného jednání a poslal jsem ještě jeden mail, kde opětovně vyzývám k tomu, aby nás Mironet nevystavoval finanční ztrátě a dal nám lepší specifikaci, nemá-li přesně náš model.

Mail Mironetu z 20. ledna 2010


Vážený pane Stránský,

spolu s přítelkyní jsme rozhodli, že vezmeme peníze, tuto skutečnost již sdělila Vašim pracovníkům. Ale protože výplata trvá, zůstáváme nadále otevřeni i jiným řešením.

Notebooky stejné specifikace podražily, jsme tedy za obchodování s Vámi a potíže s reklamací odměněni tím, že budeme muset tahat další peníze z vlastní kapsy.

Podrobný popis Vašeho jednání naleznete na mých osobních stránkách, konkrétně:
- zde jsou v mailu odkazy na články, kde popisuji celou anabázi

Zítra v podvečer bude doplněno o to, jak byla celá záležitost Vámi řešena v průběhu posledních 7 dnů. Zmíním Váš slib z mailu ("jakmile bude zboží naskladněno, přijde Vám mailem výzva k odběru"), rozvedu, že jste v shopu uváděli před 7 dny u našeho modelu dostupnost 4-7 dní, ocituji Vaši výhružku ("V případě zjištění, že naši firmu nebo společnost LENOVO poškozujete negativní reklamou se může stát že celá záležitost bude předána na právní oddělení dané firmy.").

Znovu navrhuji řešení, které umožní, aby jsme byli my i Mironet spokojeni:
Dejte nám vyšší specifikaci, kterou máte skladem. Na základě mých textů výše můžete určit osoby zodpovědné ze sérii pochybení a špatné nastavení systému reklamací u Vaší společnosti. Potrestejte tyto pracovníky srážkou se mzdy, která zaplatí rozdíl v ceně.

Pokud to uděláte:
1) Budeme konečně spokojeni.
2) Na svých osobních stránkách popravdě napíši, že je vše vyřešeno a smažu banner upozorňující na to, že je věc nedořešena.
3) Potrestaní odpovědní zaměstnanci budou příště plnit své úkoly lépe, vyhnete se opakování podobných problémů a zkvalitníte služby pro zákazníky.
4) Zpětnou vazbu můžete použít k zefektivnění systému reklamací a tím i k nemalým finančním úsporám.

Současný stav prohra-prohra (Vy máte špatnou publicitu - My nemáme notebook a asi ztratíme peníze) může vyhovovat jen naprostému blbovi.

Dejte vědět do zítřka (21. 1.) 16:00, zda přistupujete na můj návrh nebo vyplatíte peníze.

Bez reakce.

Aktualizováno 25. 1. 2010

Dopoledne mi volali z Mironetu, částka, kterou jsme za notebook zaplatili, byla odeslána na účet. Stejná specifikace Lenova G530 již není k dispozici. Proto nám bylo nabídnuto, že si můžeme vybrat z jejich shopu jiný model, na který nám poskytnou slevu. Až do dneška to po celou dobu vypadalo, že kvůli zdražení notebooků stejné specifikace, jako jsme vlastnili, budeme muset při nákupu nového k vráceným penězům přidat spoustu stokorun z vlastní kapsy. Díky nabízené slevě (výše závisí na vybraném přístroji) to vypadá, že se tyto naše obavy nenaplní.

Během dneška promyslíme, zda nákup se slevou využijeme, zítra uvidíme. A určitě sem napíšeme :)

Aktualizováno 26. 1. 2010

Vybrali jsme si notebook Packard Bell Easynote TJ65-AU-105CZ s Windows 7. Je sice o trošku míň "nabušený" než náš původní model bez OS, ale nechce se nám znovu instalovat systém. Informovali jsme o tom Mironet.

Nabídli nám slevu 310,- Kč a 4 gigovou flashku za 1,- Kč (v současnosti se dá sehnat kolem dvou stovek) + možnost cenového zvýhodnění při případném dalším nákupu. Na toto jsme přistoupili. Jakmile nám dorazí peníze na účet, vyzvedneme si notebook na brněnské pobočce.

Podívejte se, jak celá kauza na začátku prosince 2009 vznikla: Mironet: Anabáze s reklamací notebooku.

Štítky: ,

Diskuse o článku Reklamace u Mironetu: Výhružky a finanční ztráta

Anonymous Karel K.:

Čím dál tím lepší....
Pokud se nepletu, už jsem někde narazil na fakt (nejsem si jistý, zda šlo přímo o rozsudek), že sdělení zákaznické zkušenosti není pomluva/negativní reklama/poškození dobrého jména společnosti.
Mně samotnému takto kdysi vyhrožoval ředitel Email.cz za to, že jsem veřejně rozmazával, že mi smazali poštovní schránku. Byl jsem připraven se hájit tím, že "dobré jméno" si poškodili oni sami svým jednáním. Výslovně jsem dotyčného požádal, ať dá celou věc k soudu, leč tento (patrně po poradě s právníkem) nakonec vycouval....
Každopádně je zajímavé, jak se pan ředitel Mironetu aktivně hádá. Zajímalo by mě, zda stejný čas a aktivitu věnuje i vyřízení vaší reklamace.
Co dodat? Příště kupujte u Czech Computer - tam s reklamacemi fóry nedělají (vlastní zkušenost).
Každopádně vydržte a nedejte se! Přeci si nenecháme srát na hlavy podobnými "podnikateli."
Přidám se k informování české internetové veřejnosti a zítra tento článek zmíním v Týdnovinách.

 
Anonymous Karel K.:

BTW: tady máš dalšího spokojeného zákazníka Lenova. Asi bych panu řediteli napsal: "Je mi to možná více líto, než Vám, ale dobré jméno značky jste poškodil Vy sám a výrobce..."
Viz http://portal2.dkm.cz/phorum/read.php?f=2&i=1549537&t=1549537

 
Blogger Holden Caulfield:

Karel K.:

Díky za podporu.

Na vyhrožování jsem manažerovi reklamací (nejde o ředitele, dnes je moderní označovat jako manažera každého přidavače, tzn. možná je to v rámci Mironetu úplný nýmand) odpověděl:
"Nemusite mit obavu, ze bych Vas poskozoval negativni reklamou. Pravdivy popis toho, jak reklamace probihala, prece neni duvodem k vyhruzkam. Spise k Vasemu zamysleni, zda neni cas na zmenu."

Kdybych byl o pár let mladší, vytrval bych a nápravy bych určitě dosáhl. Ale trvalo by to s největší pravděpodobností ještě spoustu týdnů.

Přítelkyně chtěla psát na notebooku diplomku, záležitost se táhne od začátku prosince, máme konec ledna. Je to dlouhá doba, velice nutně potřebujeme mít konečně k dispozici funkční mašinu. Proto nám nezbylo, než si "nechat nasrat na hlavu", mám-li použít Tvá slova.

Na druhou stranu jsme nevyměkli zas tak brzo. Pokud si zadáš do Googlu "reklamace Mironet", zjistíš, že ač jsou s nimi lidé hromadně nespokojeni, nikdo nedotáhl pokus o slušnou domluvu tak daleko jako my. Vím, že to není důvodem k plácání po rameni, ale ostatní to vzdali daleko dřív než my.

 
Anonymous Zvířata.net:

Tvůj článek mne přesvědčil k tomu si vyřadit Mironet z eshopů kde nakupuji.
Příště to prostě bude Czc.cz nebo Alza

Dle mého názoru.Nejpádnější kladivo na přezíravé chování firmy je odliv jejich zákazníků ke konkurenci.

Michal

 
Anonymous Anonymní:

Zdravim,
se znackou Lenovo problemy nemam, mam od nich nb a zatim musim zaklepat funguje jak ma. Co me, ale zarazi je jednani Mironet. V soucasne dobe jsem si chtel nekde poskladat pc a prave jsem chtel zvolit mironet, ale takhle si radeji najdu nekoho jineho.

 
Anonymous Anonymní:

hm..
vsechno je to o domluve... ja s mironetem nemam zadnej problem.
kdyz se vsechno resi v klidu tak neni problem se domluvit na cemkoliv.
je to jenom o slusne komunikaci. kdyby na me nekdo vylitnul ze chce novej notebook a vykonnejsi tak bych ho hnal taky :D

 
Anonymous Anonymní:

Přečetl jsem si celkem dost ohledně Vaší anabáze. Celé jsem to zhodnotil a dospěl jsem k závěru, že jste si měl koupit černou řadu - pohrobka IBM ThinkPadu. Sice byxste zaplatil o trochu víc a měl byste méně nabušený stroj, ale této anabázi byste se mohl ušetřit. Lenovo lowendové stroje považuje za kalkulačku a tak se k tomu prosím chová. Osobně vlastním TP R61 a nemám s tím sebemenší problém, reklamace probíhají standardně. Stroj je cca do týdne opraven.
Tchunass

 
Anonymous Anonymní:

Dobrý den.

Nemám síce skúsenosť s pc obchodom, ale dosť ma nasral obchod RC JET MODELY. Ide hlavne o tzv. ,,profesionálny´´ prístup k zákaznikovy, kde som bol po pár mailoch nazvaný blbím Slovákem.
Kto má záujem posielam link kde je konkrétna konverzácia.
http://jkpguy.blogspot.cz/

 
Anonymous Anonymní:

Čo sem ťaháš RC modely, čítal som ten tvoj blog a musím povedať, že si naozaj úplne blbí Slovák.

 
Blogger Unknown:

Mironet nebrat...mám problémy zboží vrátit ve lhůte 14 dnů...automaticky si něco najdou a sníží cenu o 10 %..dávám pro jistotu echo ČOI..

Pavel

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku