Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Mironet: Anabáze s reklamací notebooku

Je mi jasné, že teď před Vánocemi netoužíte po ničem jiném než číst o nějakém troubovi, který si užil své se společností Mironet. Ale jak jinak mám ventilovat svou frustraci a nasrání, než psaním? :)

Instalování softwaru - hodiny zbytečné práce

Přítelkyně si vybrala na mé doporučení z notebooků nejlevnější cenové kategorie Lenovo G 530. Bohužel při volbě prodejce jsme kvůli úspoře pár korun a tomu, že mají v Brně prodejnu, vybrali Mironet.

Stroj byl bez systému. Každý kdo s tím má zkušenost, mi dá za pravdu, že instalace Windows, ovladačů, kancelářského balíku, přehrávačů, kodeků, antiviru, aktualizací a dalších serepetiček, není záležitostí na 5 minut.

Zhruba po 3 týdnech provozu, kdy jsme si mohli gratulovat, že máme vše hezky odladěno, přišla porucha. Po spuštění bílá obrazovka, externí monitor také nefunkční, připojení přes jiný počítač se nám nepodařilo.

Dosavadní průběh reklamace


Jsem ze staré školy, mám nejraději jednání tváří v tvář. Rozhodli jsme tedy, že budeme reklamovat přímo na prodejně. Notebook jsme zabalili a přítelkyně ho odnesla. V prodejně jí řekli, že to bude trvat moc dlouho a vyřízení přes Net v rámci tzv. přednostního servisu bude během pár dní. Inu vzala milého noťáska a přinesla zpět domů.

Zadali jsme reklamaci na stránkách mironet.cz, od té chvíle vše měla začít řešit jejich spřátelená firma Český servis. Domluvili jsme si den a hodinu, kdy pro notebook přijede kurýr. V určenou hodinu se nikdo nedostavil, přítelkyně čekala doma celý den, nikdo nezavolal ani nás jinak nekontaktoval.

Druhý den jsem volal na Český servis, předávali si mě jako horký brambor, telefonoval jsem na x čísel, nakonec mi zavolala nějaká slečna a sdělila mi, že servis Lenova G 530 nedělají.

Cinknul jsem tedy na Mironet, kde mi na několikátý pokus řekli, že jsou dvě možnosti: buď notebook opět zanést na prodejnu a čekat na reklamaci až 30 dní nebo kontaktovat přímo Lenovo. Na Lenovu byli příjemní, notebook bude odeslán do jejich servisního střediska. S největší pravděpodobností přijdeme o veškerá data, protože bude potřeba vyměnit základní desku. Tak vzorní, abychom zálohovali 3 týdny starý notebook, jsme nebyli.

Prolhaný Mironet


Z nafocených fragmentů stránek společnosti Mironet je zřejmé, že prachsprostě lžou.

Náš notebook
Mironet - Fragment 1
Poznámka: Nafoceno 10. 12. 2009. Špatné označení Thinkpad zmizelo u Lenova G530 25. 1. 2010.

Přednostní servis na Lenovo
Mironet - Fragment 2

Suma sumárum

Na závěr stručné shrnutí toho, co jsme absolvovali:

1) Hodiny zbytečné práce při instalování softwaru a odlaďování (čeká nás to zřejmě ještě jednou),
2) ztráta dat,
3) tahání notebooku v krabici na prodejnu a z prodejny,
4) ztracený den, kdy přítelkyně čekala na kurýra Českého servisu,
5) provolaných více než 100,- Kč, když si mě posílali od čerta k ďáblu,
6) ztracený čas, kdy již mohl být notebook v servisu.

Je mi líto, že jsem byl místy nepříjemný na pracovníky a pracovnice, kteří za pár korun berou telefony a jsou ve všem nevinně. Tímto se jim omlouvám. Za všechno může neschopný management Mironetu, který na zákazníky totálně kašle. Ale zlost oklamaných lidí dopadá (jako vždy) na ty dole, zatímco vedení je evidentně všechno fuk.

Toto bohužel není konec. Pokračování: Reklamace notebooku Lenovo u Mironetu: Zoufalství

Komiks Vesnička - Nedosažitelný podnikatel Chudík.
Stránky komiksu Vesnička

Štítky: ,

Diskuse o článku Mironet: Anabáze s reklamací notebooku

Blogger Gralińka:

s Mironetem byly vždy problémy.. ať už to je klamavá reklama nebo přístup k reklamacím :(
Jen mně trochu zarazilo, že to je zrovna Lenovo.. já si chtěla od této značky NB koupit a teď váhám, jestli je to Lenovem nebo je chyba v Mironetu, že vzal nějaké ,,jeté" kusy podpult a prodal. .. :/

 
Blogger Holden Caulfield:

Lenovu zatím nemůžu nic moc vytknout, až na pravděpodobnou ztrátu dat při opravě, což je ovšem nešvar všech servisů. Chovají se seriózně, uvidíme, jakpak to nakonec pořeší. Samozřejmě až to bude, napíšu, zda vše proběhlo, jak mělo.

Vadný kousek se může vyskytnout i u té nejlepší značky.

 
Anonymous Kadlino:

Mironet, hmmm. Takže minulý pátek jsem si tam koupil podobný notebook - Lenovo G550. Prodali mi ho s vadou, která se projevila 15 minut po zapnutí. Jako kdyby byla pořád zmačknutá klávesa se zpětným lomítkem - počítač pořád dokola vypisoval v jakémkoli textovém poli tento znak. Ovšem až potom, co se zahřál - hned po spuštění asi 10 minut fungoval normálně. Myslel jsem že náprava bude blesková - dostal jsem přece již vadný notebook přímo od prodejce. Bohužel, řekli mi že ho pošlou do Českého Servisu. Jelikož byl pátek a odeslání by prý proběhlo až v pondělí, radši jsem si ho tam hned sám zavezl. Kupodivu, stejně jako ty jsem byl informován, že tento typ notebooku neopravují. :) Dostal jsem tedy číslo na servis Lenovo a dál už to znáš... Mironet jsem pokládal za kvalitního dealera, jejich chvástání o rychlém servisu a další kecičky - teď už vím, že jsou to opravdu jen kecy.

 
Anonymous Anonymní:

pche
1. v ceskem servisu bych nenechal opravit ani pocitac tchyne
2. disk mate narok vyndat pokud ntb reklamujete
3. resit to ihned se spratelenou pobockou lenova od prodejce (alza, czc, mironet, etc.)

shrnuti: kazdy jen nadava a peskuje misto zamysleni se a venovani 2 hodin ke zjisteni nejrychlejsi mozne reklamace. Je to ovsem klasika! Dnes kazdy misto premysleni radsi druhe pomluvi a nadava a zverejnuje kraviny na netu :D nic proti, ale vase handrkovani je obraz vasi schopnosti, resp. neschopnosti ;)

 
Anonymous AVION KLUB:

Reklamoval jsem tam notebook. Za 29 dní byl připraven k vyzvednutí. Závada neodstraněna - svévolné vypínání je prý zapřičiněno baterií po své životnosti (8 měsíců starý). Dejte si na tento obchod pozor, zdá se, že jakoukoli vadu svádí na baterii po životnosti. V podstatě nemůžu počítač využívat jako přenosný, protože se sám vypne asi za pět minut, ačkoli kapacita baterie je ještě na 45 minut provozu. Za 29 dní reklamace zvládl autorizovaný servis přeinstalovat ovladač a ten mi pak stejně smazali při reinstalaci na prodejně.
Běžte raděj jinam - já se už poučil.

 
Anonymous Anonymní:

:P je videt ze o reklamacich vite kulovy...
reklamace notebooku se resi dycky v autorizovanym servisu konkretni znacky...
a jestli nekde nechtej uznat reklamaci tak ji dycky neuzna servis a to je dalsi duvod proc to netahat do kramu kde ste to koupili... zbytecne se to resi pres x lidi
ja notebook poslu primo do servisu, at uz acer nebo lenovo, a kdyz se mi neco nelibi tak to vyresim primo se servisem. vyhoda je ze ze prepoji primo na technika kterej to ma na stole a ten mi rekne je tam to a to a proto to neuzname. a ja mu reknu proc to uznat maji a je po problemu.

 
Blogger Holden Caulfield:

Anonymní:

V závěru článku je odkaz na pokračování, kde se dočteš o tom, jak jsme v další fázi řešili s autorizovaným servisem.

 
Anonymous Anonymní:

MIRONET-Varuji všechny co jsi chtějí kopit pojištění u této firmy nadoporučiji -klamavá reklama a nevýhodná podvodníci !!!!!!

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku