In-karta ČD: Pomník neschopnosti manažerů Českých drah
Ať je pravda taková nebo onaká, faktem zůstává páteční a nedělní děsuplné cestování na trase Pardubice - Staré Město. Přecpaný vlak nebo zpoždění je pravidlem, obě tyhle vychytávky zažívám současně ve větší polovině případů. In-karta od blbů Drahota mě přinutila ke koupi In-karty. Vesele jsem si na ni jezdil. Až do momentu, kdy mi průvodčí bez předchozího varování sdělila, že skončila platnost (na kartě je jiné datum). Nezbylo než doplatit hotově. V plné nahotě se tak objevilo naprosto špatné nastavení tohoto produktu. Pro neznalé stručně popíši, jak fungujete, vlastníte-li In-kartu: - na pokladně ji nikdo nevyžaduje, - koupíte si lístek s požadovanou slevou, - průvodčí ve vlaku mají čtečky na In-karty, kontrolují soulad s jízdenkou. Jak by to mělo být dle zdravého rozumu: - ukážete na pokladně kartu, - na základě toho je Vám vydán lístek s příslušnou slevou (označen číslem In-karty), - průvodčí nemají čtečky, kontrolují vizuálně. Postupuje-li se dle zdravého rozumu, nemohou nastat trapné chvilky s doplácením + se ušetří obrovská suma za nákup tisíců mobilních čteček. Neargumentujte zlomkem lidí, kteří používají In-kartu k různorodým čachrům. Hlavně sunout prachy do spřátelených firem Výše zmíněný příklad se čtečkami hezky ilustruje, jak to u Českých drah chodí. Peníze se musí točit. Je potřeba stále vypisovat zakázky, z nichž plynou peníze spřáteleným firmám. Kupují se nové vagóny, mění se tapecírunk, přemalovávají se lokomotivy, rekonstruují se hajzlíky... Jistě, nemám nic proti tomu, aby byly vlaky hezké. Ale podstata poskytovaných služeb je někde úplně jinde. Klidně budu sedět na dřevěné lavici, pokud si budu moct sednout. Klidně budu močit do díry v zemi, pojedeme-li na čas. Opičky kolem jsou mi šumák. Králové výmluv Uspořádalo-li by se mistrovství světa ve výmluvách, jsme díky ČD na bedně. Několik příkladů: - zpoždění kvůli závadě na soupravě (nikdo za nic nemůže, nikdo není potrestán), - zpoždění kvůli příjezdu ze zahraničí (nikdo za nic nemůže, nikdo není potrestán), - zpoždění kvůli přepřahání vlaku (nikdo za nic nemůže, nikdo není potrestán). Jako třešinku na dort přidávám oblíbenou hlášku průvodčích, je-li vlak po střechu nacpán: "Měl jste si koupit místenku." Otázka k zamyšlení: Přibylo by míst k sezení, kdyby si všichni pořídili místenku? Související text: Prokleté České dráhy Štítky: Ekonomika a management, Naše příhody |
Jsem velmi spokojen s in kartou.Vlak na trati Nymburk - Mladá boleslav město jezdí pravidelně bez zpoždění.A in karta mě ušetřila spoustu peněz už v prvním měsíci užívání.Nesouhlasím s tím pánem co píše.Kdzž si koupím i místenku na trati Nymburk - Praha vždy si sednu.A pořád ušetřím s in kartou i místenkou.Velká spokojenost s ČD.J.J.
Vaše názory jsou zcela zcestné, např.když vlak přijede zpožděný ze zahraničí, tak dle Vás by snad za to měl být potrestán kdo ? Český strojvedoucí, nebo průvodčí???
K předchozímu komentáři:
Zahraniční partner ČD, který zavinil zpoždění, musí převzít odpovědnost. Není nad čím meditovat.
Poslat komentář
<<< Zpět na titulní stránku