Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

DPMP – Šmejdi řidiči a prokletá SMS jízdenka

Mám docela rozsáhlé zkušenosti s cestováním městskou hromadnou dopravou. U nás z Prahy, Brna a Hradce Králové, v zahraničí jsem se vozil třeba v Berlíně nebo Krakově.

Aktuálně se pohybuji po Pardubicích.

Zmetci řidiči

A můžu zodpovědně napsat, že takový lidský materiál jako jsou místní řidiči jinde nepotkáte.

Pardubičtí šoféři (samozřejmě jen jejich výkvět) si vyloženě libují v nasírání cestujících.

Z poslední doby mám 2 úžasné příklady:

Jel jsem na pracovní pohovor. Místní poměry příliš neznaje zeptal jsem se dobrého muže za volantem, zda jede na konkrétní zastávku. Souhlasil. Nic zlého netuše drandím. Najednou mi začalo být divné, kde jsme. Řidič začal popírat, co před tím řekl: "Tam já nejezdím!" a aby si ještě víc užil, odmítl mě pustit ven z vozu.

Druhý příklad se týká Náměstí Republiky, kde jsou v jednom směru dvě zastávky téhož jména a musí se mezi nimi přebíhat. Spoj měl zpoždění, návazný jel včas. Mistr volantu dobře viděl dobíhající lidi, kteří se vinou jeho kolegy opozdili. Chvilku vyčkal. Pak jim před nosem zavřel a odfrčel.

Prokletá SMS jízdenka

Aby nebylo pozitivních zkušeností s DPMP málo, napadlo mě pořídit SMS jízdenku.

Řádně jsem ji odeslal, oni ji řádně přijali. Uplynulo 15 minut. Potvrzení nikde. Dle pravidel DPMP jsem měl buď dál čekat (nedočkal bych se nikdy) nebo jsem měl koupit lístek znova a zaplatit dvakrát.

Nejlogičtější variantou se jevilo nastoupit, vždyť jsem všechno udělal správně.

Samozřejmě přišla revizorka. Byla nekompromisní, doručenka ji nezajímala. Nechtěla mě pustit ven z vozu (asi úchylka více zaměstnanců DPMP, viz výše) a požadovala pokutu nebo občanský průkaz.

Já to chtěl s plnou parádou. Byla na mě (údajně) přivolána policie. Telefonoval jsem DPMP, nepomohli. Minuty ubíhaly, vystoupil jsem navzdory zákazu z autobusu a dál odmítal cokoli platit. Pak revizorka hrábla do svého mobilu. Zázračně našla, že moje SMS jízdenka je OK.

Zřejmě jenom zkoušela, jestli ze mě nevymámí hotovost.

Kam dál?
IDS JMK: Jak dělí tržby za jízdné mezi dopravce

Štítky:

Diskuse o článku DPMP – Šmejdi řidiči a prokletá SMS jízdenka



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku