Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

4 články, ve kterých jsem se mýlil

Onehdy jsem probíral starší články, abych se pokochal svou moudrostí. Zjistil jsem, že mé chytračení ne vždy padlo na úrodnou půdu. Jak už to tak bývá, budoucnost v některých případech ukázala svou naprostou nepředvídatelnost.

Připravil jsem pro Vás výběr top omylů s krátkým komentářem, cizí chyby si člověk vždycky užije :)

Václav Klaus - Jeho čas přichází
Publikováno 24. 11. 2008

Tento text byl psán v období před naším předsednictvím EU. Předpovídám v něm, že by se Václav Klaus mohl stát "neoficiálním vůdcem všech států, které jdou v EU proti hlavnímu proudu." Místo toho Paroubek položil vládu a způsobil naprostý krach předsednictví.

Čas dal mnoha názorům Václava Klause za pravdu, této promarněné příležitosti je velká škoda.

Zachránce národa František Straka
Publikováno 16. 4. 2009

Tehdy se zdálo, že je český fotbal v krizi. Ovšem oproti dnešní situaci panovala idylka, reálně se bojovalo o postup na mistrovství světa. Velký srdcař Franta Straka nakonec národní tým nespasil, místo toho přišel další propad.

Jako by to bez Košťála a dalších hrdinů legendárních odposlechů prostě nešlo.

Proč jsou ve školství a zdravotnictví nízké mzdy
Publikováno 25. 6. 2009

Tento článek si pravděpodobně přečetl některý boss lékařských odborů :) Hlavní myšlenka směřovala k tomu, že pracovníci ve výše zmíněných oborech nemohou dosáhnout zlepšení podmínek slušným vyjednáváním, ale musí použít pacienty (klienty, studenty) jako rukojmí. Po plánovaném navýšení příjmů lékařů již nelze o nízkých mzdách ve zdravotnictví hovořit.

Poučení je jednoduché a mnou již několikrát zmiňované: Každá skupina lidí, jejíž členové se domluví a "drží basu" v 99% případů dosáhne svého.

Jak dopadnou volby do Poslanecké sněmovny 2010
Publikováno 6. 5. 2010

Předvolební prognózy jsou vždycky ošidné. Uhodl jsem těsný rozdíl mezi vítězem a poraženým, ale to je asi tak vše. Na třetí místo jsem pasoval komáry, lidovce jsem nesprávně poslal do sněmovny, Paroubka na premiérský post.

V textu jsem si trošku rýpnul do VV. Kdo ví, co si o nich teď myslí lidé, kteří je tehdy v diskusi velebili.

Štítky: ,

Diskuse o článku 4 články, ve kterých jsem se mýlil



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku