Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Nejvypečenější písničky z DO-RE-MI na YouTube

Možná jste zaregistrovali, že se na televizní obrazovky s úspěchem vracejí formáty, které národ miloval v 90. letech. Mám na mysli třeba Videostop Jeníka Rosáka (začínal již před revolucí), Trampoty Petra Novotného nebo Nikdo není dokonalý Jirky Krampola.

Jako kdyby byli lidé unaveni z velkých produkcí, které se svým pojetím podobají koncertům pokleslých popových megastar. Jako by se rádi vraceli k pořadům, které ze všeho nejvíc připomínají školní besídku.

Na této vlně se veze také malý comeback pořadu DO-RE-MI. Za podpory nočních repríz, Facebooku a Youtube se ty nejvypečenější písničky divoce šíří Internetem. Mnohá videa mají i více než 100 000 shlédnutí, což je při dnešní konkurenci úctyhodný výkon.

2x ožralý Trávníček v DO-RE-MI


Posouzení, zda, čím a nakolik je Pavel Trávníček při zpěvu upraven, nechávám na Vás. Faktem je, že Trávníčkovy výstupy zjemňují ztrapňování se účastníků soutěže. A za to nestárnoucí princ s nabarvenou čupřinou bezesporu zaslouží palec nahoru.





Tři obzvláště talentovaní zpěváci z lidu v DO-RE-MI


Dvě písničky pocházejí z produkce Michala Davida, jednu měl původně ve svém repertoáru Božský Karel. Máte-li čas, po skončení zpěvu nevypínejte přehrávání a pokochejte se erudovaným hodnocením porotců.







Upozornění: Titulky a případné reklamy ve videích nejsou od nás.

Kam dál?
Karel Gott v proměnách času: Zůstal svůj? (video z Youtube)

Štítky:

Diskuse o článku Nejvypečenější písničky z DO-RE-MI na YouTube



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku