Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Weblight.cz a Webzdarma.cz - Spolehliví partneři

V předchozím článku jsem kladně hodnotil VRS.cz a Billboard.cz, dnes budu chválit Weblight a Webzdarma. Pustil jsem se do psaní PR textů? Nebojte, to nehrozí :) Jen se chci podělit o dobrou zkušenost. Což možná působí v dnešní době plné nadávání divně.

Co krom bezplatnosti mají společného Weblight a Webzdarma? Na Netu takřka nevídanou stálost. Začal jsem jejich služby využívat před velkou spoustou let a registruji téměř 100% dostupnost. Navíc vše, co jsem tam kdysi dávno vytvořil, pořád funguje. I když jsem se na některé z účtů nehlásil roky.

Webzdarma.cz: Místo nejen pro Vaši stránku, e-shop, fórum

Co Webzdarma mimo jiné nabízí?

- vlastní doménu třetí úrovně např. na nazory.cz, wz.cz, kvalitne.cz,
- prostor až 500 MB pro web a 50 MB pro mail,
- možnost použití PHP a redakčních systémů,
- databázi MySQL (20 MB).

Co za to chtějí?

Vyhrazují si právo vkládat na web reklamní proužky. V praxi to funguje tak, že jsou ochotni na požádání tohoto práva nevyužívat.

Moje zkušenosti s Webzdarma.cz

V současné době tam sídlí některé doplňky stránek Zrcadlo.blogspot.com (přehled článků a komentářů, komiks Vesnička, hra Jen počkej zajíci...). Jde o klasické html, kde si pěkně po staru klepu v jejich obdobě poznámkového bloku.

Dříve jsem u nich zkoušel různé varianty bezplatných e-shopů, které potřebovaly podporu MySQL. Na seznámení s touto problematikou Webzdarma stačí, ovšem chcete-li vydělávat, musíte do hostingu investovat.

Weblight.cz: Chatbox, anketa, návštěvní kniha...

Co Weblight mimo jiné nabízí?

- Chatbox s nastavitelnými rozměry a barvami, blokováním IP, možností samostatného obnovování,
- velice snadno spravovatelné ankety,
- webové formuláře pro odesílání zpráv na mail,
- návštěvní knihy.

Co za to chtějí?

Do většiny bezplatných služeb umísťují odkaz na sebe, např. u návštěvních knih mohou vkládat reklamní banner. Za 150,- Kč/rok se toho můžete zbavit.

Moje zkušenosti s Weblight.cz

V současné době můžete vidět jejich chatbox jako náš Mikroblog. Proč nepoužívám pro tyto účely Twitter nebo jinou vychytávku? Pokud mě někdo nezklame, neodcházím jinam. Navíc 140 znaků na Twitteru je až moc velkým omezením.

Dále jsou součástí některých článků ankety Weblightu. Až na jeden případ, kdy zaútočil neznámý hacker, bez problémů.

Dříve jsem využíval také webové formuláře pro odesílání zpráv na mail, opět bylo vše OK.

Závěrem

Uznávám, že používání obou těchto služeb zavání staromilstvím. Ale když občas sleduji výpadky u takových současných es jako třeba Facebook nebo Skype, nepřipadám si jako úplný mimoň.

Kam dál?
Využití RSS: Feedburner, widgety a novinky na web

Štítky:

Diskuse o článku Weblight.cz a Webzdarma.cz - Spolehliví partneři



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku