Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Proč mě od poloviny září bolí záda

Ačkoli mám se zády problémy od dětství, nikdy mě pravidelně nebolely. Občas se ozvaly po fyzické námaze nebo po dlouhém sezení u kompu. Nejvíc starostí mi působily obratle za krkem, kdysi mi dokonce kolegyně říkala, že mám jeden vyhozený.

Všechno se radikálně k horšímu změnilo v polovině září. Proč? Kdo je příčinou?

Zlotřilý lektor

Byli jsme z práce na teambuildingu. V rámci jedné volnější aktivity jsme si hezky posedávali. Mužská polovina lektorského páru kroužila po místnosti a občas začala jen tak přes tričko někomu masírovat záda.

Nic zlého netuše jsem se povaloval. Logicky jsem předpokládal, že se lektor před začátkem improvizované masáže každé oběti nejdřív zeptá na souhlas.

Omyl.

Zničehonic jsem ucítil jeho pracky. Lekl jsem se. Téměř jsem zareagoval, jak si nezdvořák zasloužil: "Co na mě šaháš, ty čuráku?"

Ovládl jsem se.

A než jsem vymyslel, jak ho kulantně poslat do prdele, bylo po produkci.

Následky

Od té doby se pravidelně každé ráno probouzím s bolestí zad. Naštěstí v průběhu dne mizí.

Ideální by prý bylo, kdybych si u opravdového maséra zaplatil nápravu. Ceny se pohybují kolem 250,- Kč za půl hodiny. Kolik času by bylo třeba, ví Bůh.

Jak bych to řešil v USA

Kdybychom nežili v České republice, kde nikdo nenese odpovědnost za nic, ale ve Spojených státech amerických, zažaloval bych lektora.

Masíroval bez mého souhlasu a bez potřebné kvalifikace. Soud by měl snadnou práci.

Lektor by musel zaplatit bolestné + náklady související s uvedením zad do původního stavu.

Pak by si poskytování podobných nadstandardních služeb pěkně rozmyslel, čímž by byly uchráněny budoucí oběti jeho neschopnosti.

Kam dál?

Šlendrián v České republice: 4 nejčastější příčiny

Štítky: ,

Diskuse o článku Proč mě od poloviny září bolí záda



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku