Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Počítačové hry - Hrozba nebo nevinné odreagování?

Ve Spojených státech se rozšířila nová hra, ve které může hráč zastřelit svého nadřízeného nebo neoblíbeného kolegy. Stačí jen „přilepit“ počítačovému soupeři jejich fotku. S tím, že by reálnější hry dětem ubližovaly víc, ale Erben nesouhlasí. „Diskuse o násilí v počítačových hrách se objevila už asi před patnácti lety, kdy se likvidovaly pouze abstraktní čtverečky.

Jde o to, že by děti měly hrát pouze hry úměrné jejich věku. Pak pro ně mohou být obrovským přínosem, protože zvyšují obratnost a logické uvažování. Jinak jim mohou opravdu reálně ublížit,“ dodává Erben. Ochránit děti před zhoubným vlivem počítačových her mohou podle něj jen rodiče. „Měli by se zajímat, co jejich dítě s počítačem dělá. Rodiče většinou bohužel uspokojí, že jejich potomek sedí před monitorem a nezlobí je,“ říká.

Já také patřím do skupiny lidí, které počítačové hry a tudíž i násilí v nich zasáhlo. Dá se říci, že určitou krátkou dobu jsem na nich byl i závislý, ale z toho jsem se rychle dostal, protože jsem začal poznávat jiné krásy života (např. děvčata; ne, drogy jsem nemyslel). Určitý vliv tudíž počítačové hry mají. Ale jsou tu klady i zápory. Já jsem se u nich naučil slušně anglicky, lépe logicky myslet a přitom nevykazuji žádné známky psychopatických poruch a nemám žádný záznam v trestním rejstříku.

Kam dál?

Sega emulátor: Legendární hry na Vašem PC (Pac-Man, Mortal Kombat, Contra4)
Jen počkej zajíci! 100% věrná replika legendární sovětské hry

Čerpáno z těchto zdrojů.

Štítky: ,

Diskuse o článku Počítačové hry - Hrozba nebo nevinné odreagování?



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku