Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Top 10 článků podle doby strávené na stránce

Začátkem srpna oslavily stránky Zrcadlo.blogspot.com 2 roky od zahájení ostrého provozu. Výročí mě přimělo k zamyšlení nad tím, které články jsou objektivně nejlepší.

Na co jsem pyšný aneb trocha samochvály

Osobně mám největší radost, setká-li se text s příznivým přijetím na půdě vysokých škol. V minulosti na nás odkazovaly například studentská fóra Masarykovy univerzity nebo Jihočeské univerzity. Aktuálně zaznamenávám přístupy z Vysoké školy ekonomické, kde na titulní stránce služby VŠElink pozitivně hodnotí Tři mýty o hospodářské krizi. Možná nemají pravdu chytrolíni (většinou anonymní), kteří mě ve svých komentářích označují za úplného ekonomického nedouka (na Nobelovku to zatím nevypadá, ale tak špatně jako chemik Miroslav Kalousek na tom rozhodně nejsem).

Vyskytly se i případy, kdy nás studenti citovali ve svých diplomových a bakalářských pracech. Nevím, zda to vypovídá spíše o kvalitě našich stránek nebo o nárocích, jež jsou na tyto práce kladeny.

Dlouhá doba strávená čtením = spokojený návštěvník

Z porovnávání jsem vyřadil položky archívu, které původně nebyly napsány pro Zrcadlo.blogspot.com. Jako kritérium kvality jsem stanovil průměrnou dobu strávenou na konkrétní stránce dle Google Analytics. Proč? Návštěvnost je sice fajn věc, ale říká nám, co mají rády vyhledávače, nikoli, zda byli čtenáři spokojeni. Usoudil jsem, že ani četnost komentářů není tím pravým ořechovým, ne všechny nás chválí. Hlasování na Linkuj a podobných serverech zase nebere v potaz většinu článků, které tam nikdo neumístil.

Top 10 článků podle doby strávené na stránce

Vybral jsem tedy 10 článků, na kterých strávili návštěvníci v průměru nejvíce času. U všech to bylo více než 5 minut. Číslo v závorce značí počet čtenářů.

1) 7x Monty Pythonův létající cirkus z Youtube (1 336)
Zde přenechávám veškeré zásluhy Pythonům.

2) JZD Slušovice: Zázrak nebo gigantický podvod? (3 913)
Záhady a mystéria vždycky přitahovaly pozornost :)

3) Morytáty nezaměstnaného (1 667)
Když mi +JA+ odevzdával tento text, říkal jsem mu: "Ty vole, zkrať to, tohle nikdo do konce nepřečte." Spletl jsem se.

4) Tanec: Fenomén jménem Pogo (953)
Doba strávená na tomto článku vypovídá o tom, že byla instruktáž využita k praktickému nácviku. Jedno video nám bohužel umázli.

5) Úlet s Village People + Těžkej Pokondr (211)
Tady smazali všechno. Naschvál neaktualizuji, nechávám jako pomník lidské stupidity. Kolik asi vykopávky jako Village People a Pokondr odstraněním těchto videí vydělaly peněz?

6) Hale and Pace: Nejlepší kousky na Youtube (1 040)
Opět vavříny nepatří nám, ale anglickému humoru.

7) Prodloužené zadržení, Obama, USA a strach (948)
Všeobecné nadšení z nástupu Obamy do funkce jsme nesdíleli. Čas nám dal za pravdu.

8) Autorské právo: Spravedlnost nebo absurdita? (355)
Autorské právo je vděčným tématem. Nejsme extrémisté, prosazujeme rozumný přístup, který se setkal s pozitivním ohlasem.

9) Manažerská etika (2 977)
Doufám, že si článek přečetli také ti, kterých se týká.

10) Proč jsou ve školství a zdravotnictví nízké mzdy (499)
Ač se jich text přímo netýká, rýpnul jsem do nádražáků, kteří mi to pak dali sežrat v diskusi.

Dovolená

V příštích dnech se vyrážíme zrekreovat. Budeme putovat po vlastech českých, určitě se se spoustou z Vás potkáme (i když se nepoznáme). Další článek vyjde v pondělí 16. srpna.

Štítky: ,

Diskuse o článku Top 10 článků podle doby strávené na stránce

Anonymous Neddy:

Dlouhá doba strávená čtením = spokojený návštěvník? Nebo také jen dlouhý článek... :) I nespokojený čtenář je ochotný dočíst článek do konce, aby nebyl za blba, až bude psát negativní komentář...

Holt nejlepším řešením určení spokojenosti čtenářů je možnost hodnotit článek po přečtení, která zde není... kromě sociálního pluginu To se mi líbí od Facebooku.

Žádný z těchto 10 uvedených článků jsem nečetl, ale spokojeným čtenářem jsem ;)

 
Blogger Holden Caulfield:

Neddy:

Jsem rád, že jsi spokojený :)

Z toho výběru jsou delší jen Morytáty, u článků obsahujících videa je samozřejmě situace jiná.

Facebookovské tlačítko Like je určitě dobrým měřítkem. Ale zatím používáme relativně krátce. A přiznám se, že nevím, jak zjistit, co bylo nejvíc "likováno". Proklikat skoro 400 článků?

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku